פינות המתנה

פינות המתנה – מזמינות או מבריחות?

פינת ההמתנה היא המקום בו המנהלים נפגשים בפעם הראשונה עם הלקוחות.

כידוע, רושם ראשוני אינו ניתן לתיקון ברוב המקרים, לכן חשוב להשקיע בעיצוב פינת ההמתנה.

לקוחות המגיעים למשרד /למתחם ,מקדישים לא מעט זמן להתבוננות בפינת ההמתנה.

פינות המתנה במשרדים צריכות להיות מזמינות עבור הלקוחות בכדי שירגישו בנוח.

את פינות ההמתנה ניתן למצוא לא רק במשרד, אלא גם במוסדות ציבור, בקופות חולים, בבתי מלון ועוד.

אפילו בכניסה למסעדות הידועות בכך שלקוחותיהם עלולים להיתקל בתור בעודם ממתינים למקום פנוי.

ניתן להגיד כי בכל מקום בו העסק מעוניין להגדיל את פרק הזמן בו לקוח פוטנציאלי מוכן להמתין לתורו, מומלץ שתחכה ללקוח פינת המתנה נוחה ומפנקת.

חשוב לכלול גם גופי תאורה, אביזרי עיצוב משלימים כגון חפצי נוי, טפטים על הקירות, תמונות ועמדות קריאה לעיתונים, כמובן לא לשכוח את השולחן להשלמת המראה.

בשונה מרכישת מערכות לבית, רכישת מערכת ישיבה לפינת המתנה אינה משימה פשוטה, היות והיא צריכה למלא פונקציות שונות.

הראשונה- נוחות והשנייה – איכות.

לעיתים לקוחות נאלצים להמתין לא מעט זמן בחדר ההמתנה בישיבה על כורסאות המתנה. לפיכך, חשוב לרכוש כורסאות נוחות, על מנת לגרום ללקוחות לא לעזוב את המקום כתוצאה מישיבה לא נוחה.

כורסאות המתנה מהוות עבור הלקוחות מקום אינטימי בו הם יושבים עם עצמם, נודדים במחשבותיהם כשלצידם ספל אספרסו, מגזינים שונים וכרטיסי ביקור.

הרושם הראשוני צריך להיות טוב ונעים.

שמחה לשתף אתכם במס' פינות המתנה בעיצובי. אם אתם בעלי עסק וזקוקים ליעוץ הכוונה ועיצוב של פינות המתנה /החלל שלכם – מוזמנים לפנות אליי ויחד נגשים חלומות.

דילוג לתוכן